Često postavljana pitanja
Koga mogu kontaktirati vezano za tehničke informacije o proizvode?
Ako su vam potrebne tehničke informacije o našim proizvodima, možete ih provjeriti u našoj internet trgovini i u uputama za korištenje.
Ako ne pronađete odgovor na svoje pitanje, kontaktirajte našu službu za korisnike. Rado će vam pomoći.
Gdje mogu pronaći upute za korištenje proizvoda?
Na našoj web stranici uz svaki proizvod su dostupne i upute za koristenje. Neki jednostavni predmeti nemaju priručnik.
Upute za koroštenje proizvoda šaljemo uvijek putem maila nakon primitka narudžbe, a takoder su dostupne i na našoj stranici uz svaki proizvod.
Proizvod kojeg želim nije dostupan. Kada će ponovno biti dostupan?
Žao nam je ako proizvod koji želite kupiti trenutno nije dostupan.
Uz proizvode na našoj stranici imate polje "Dostupnost", gdje možete upisati e-mail adresu na koju će vam stići obavijest kada artikal ponovno bude dostupan.
Da li prodajete rezervne djelove?
U slučaju da vam je isporučen nekompletan proizvod ili ako dio proizvoda više ne radi ispravno i imate trogodišnje jamstvo, imamo mogućnost da vam pošaljemo potreban rezervni dio.
Obratite se našoj korisničkoj službi. Rado će vam pomoći.
Gdje se proizvode vaši proizvodi?
Vlastite marke i proizvodi tvrtke Klarstein razvijaju se u Berlinu - od prvih skica do međunarodne distribucije robe - a proizvode se u Kini.
Tehničke informacije o proizvodu
Ako su vam potrebne tehničke informacije o našim proizvodima, možete ih provjeriti u našoj internet trgovini i u uputama za korištenje.
Ako ne pronađete odgovor na svoje pitanje, kontaktirajte našu službu za korisnike. Rado će vam pomoći.
Mogu li vidjeti proizvode na licu mjesta?
Nemamo vlastiti izložbeni prostor niti trgovinu, ali smo zastupljeni u odabranim trgovinama elektronike s našim brendovima, kao što su Klarstein i Auna.
Što znači B-stock i koje greške mogu očekivati?
Proizvodi koji pokazuju blage znakove istrošenosti ambalaže ili uporabe, ali su potpuno funkcionalni i 10-20% jeftiniji, nazivaju se B-stock. Iako vam ne možemo ponuditi detaljan opis pogrešaka svake stavke, sve ih pažljivo pregledavamo i kategoriziramo prije preprodaje, kako bismo vam i dalje mogli ponuditi brze rokove isporuke.