3-godišnje jamstvo 14 dana za povrat robe
  • Rasprodaja
  • Black Friday
  • Novo
  • Raspakirano

Često postavljana pitanja

Koji su načini plaćanja?

Narudžbu možete platiti kreditnom ili debitnom karticom -jednokratno, bankovnom doznakom /transakcijom ili pouzećem (prilikom preuzimanja) u gotovini.

Plaćanje karticom

Prilikom plaćanja karticom molimo vas upišite informacije o vašoj kartici uključujući broj kartice, datum isteka valjanosti, te verifikacijski CVV broj.

Kod nas se ne morate brinuti o sigurnosti. Za obradu plaćanja koristimo Adyen Gateway koji zadovoljava stroge sigurnosne standarde PSD2 SCA i koristi umjetnu inteligenciju za otkrivanje prijevara. Pojedinosti o vašoj kartici prenosimo pomoću sigurnog SSL-a protokola na jedan od naših šifriranih sigurnih servera. Ovaj visoki sigurnosni standard štiti vaše podatke od zlouporabe.

Plaćanje bankovnom doznakom / transakcijom

Prilikom plaćanja unaprijed bankovnom doznakom, e-poštom ćete dobiti potvrdu o svojoj narudžbi odmah nakon izvršenja narudžbe, u kojoj ćete pronaći sve potrebne podatke za uplatu. Obično su potrebna 2-3 radna dana dok se sredstva ne proknjiže. Stoga, očekujte produljenje vremena isporuke za 2-3 dana.

Bankovni podaci od Berlin Brands Group a.s.

Vlasnik računa: Berlin Brands Group a.s.
Banka: Zagrebačka banka d.d.
IBAN: HR7923600001102378728
SWIFT: ZABAHR2X

Plaćanje pouzećem, prilikom preuzimanja

Narudžbu plaćate nakon isporuke direktno dostavljaču. Obavještavamo vas da se prilikom plaćanja pouzećem, uz cijenu poštarine, naplaćuje naknada za prijenos sredstava u iznosu 2 €.

Plaćanje putem PayPala

Zašto se cijena proizvoda mijenja tokom godine?

Cijene proizvoda mijenjaju se zbog sezonalnosti, dostupnosti, kao i zbog vremenski ograničenih rasprodaja i popusta. Ako na našoj web stranici pronađete proizvod po cijeni koja vam najviše odgovara, preporučujemo da ne čekate dugo kako biste obavili kupnju.

Ubacili ste proizvod u košaricu ali cijena mu se promijenila nakon nekoliko sati? Obratite se našoj korisničkoj podršci e-poštom / telefonom. Rado će to riješiti na vaše zadovoljstvo.

Kako mogu ostvariti kupon / popust na kupovinu?

Pretplatite se na newslettere na dnu naše stranice i dobit ćete poseban kupon s popustom i informacije o redovitim akcijama koji se isplate.

Kupon s popustom mi nije stigao na e-mail?

Registrirali ste se za primanje newslettera na našoj web stranici ali niste dobili obećani kupon za kupnju? U tom slučaju molimo vas slijedite ove upute:

  • Molimo Vas pažljivo provjerite svoju e-poštu
  • Molimo vas provjerite i mapu SPAM u vašoj e-pošti

Ako još uvijek niste pronašli e-mail s kuponom za kupnju, kontaktirajte našu korisničku podršku e-mailom. Rado će vam pomoći.

Da li mogu kupiti na firmu i dobiti R1 račun?

Ako želite kupovati kao pravna osoba / tvrtka, sve što morate učiniti je odabrati opciju "Želim ispuniti podatke tvrtke" prilikom popunjavanja podataka u postupku naručivanja, a zatim unijeti svoj OIB u ispravnom formatu.

Nije mi stigla potvrda narudžbe

Ako 2-3 sata od narudžbe niste e-mailom dobili potvrdu narudžbe, slijedite ove korake:

  • Molimo Vas pažljivo provjerite svoju e-poštu
  • Molimo vas provjerite i mapu SPAM u vašoj e-pošti

Ako još uvijek niste pronašli e-mail s potvrdom narudžbe, kontaktirajte našu korisničku podršku e-mailom ili telefonom. Rado će vam pomoći.

Na svom računu evidentiram uplatu, međutim nesijećam se da sam kod vas nešto kupovao/kupovala

Molimo provjerite ponovo da li je uplata izvršena na bankovne podatke tvrtke Klarstein. Pitajte članove svoje obitelji jesu li oni izvršili narudžbu s vašim podacima o plaćanju.

Ako i dalje ne možete utvrditi podrijetlo narudžbe i plaćanja, kontaktirajte našu korisničku podršku e-mailom ili telefonom. Rado će vam pomoći riješiti problem.

Za narudžbu mi je skinut pogrešan iznos s računa ili dupla suma

Ako ste uplatili više novca nego što je potrebno ili ako je na vašoj kreditnoj kartici naplaćen netočan iznos, kontaktirajte našu korisničku službu. Rado će vam pomoći riješiti problem.

Molimo ne zaboravite dostaviti potvrdu o uplati.

Vaša potvrda o uplati trebala bi sadržavati sljedeće podatke:

Kreditna/debitna kartica

  • e-mail adresa koju ste naveli prilikom naručivanja
  • iznos, datum

Bankovna doznaka/transakcija

  • vlasnik računa, te IBAN s kojeg je izvršena uplata
  • IBAN na koji ste izvršili uplatu ( broj našeg računa)
  • iznos, datum

Mogu li dobiti kopiju računa?

Račun smo Vam poslali na e-mail koju ste naveli prilikom naručivanja. Račun se šalje na vaš e-mail u trenutku kada roba napusti naše skladište. Ako ste provjerili vašu e-poštu (uključujući i SPAM) i niste pronašli račun, molimo vas kontaktirajte našu korisničku službu koja će vam proslijediti kopiju računa.

Mogu li promjeniti podatke na računu?

U skladu s politikom naše tvrtke, nakon izdavanja računa ne mogu se više izvršiti promjene ili prilagodbe na samom računu. Razumijemo da bi vam ovo moglo stvoriti neugodnosti. Primite naše iskrene isprike.

Da biste ispunili uvjete za povrat PDV-a, prilikom postupka naručivanja odaberite opciju "Želim ispuniti podatke tvrtke".

Vrh stranice